Інтерв'ю з одним з головних декораторів Москви: про примхливих зірок, дівчат з "накачаними" губами і кольорах
Опубликованно 08.12.2017 01:26
У наш перенасичений століття важко здивувати навіть тубільця з загубленого острова, що вже говорити про селебріті, які, здається, бачили всі. Однак художника-декоратора, флориста, арт-директор Four Seasons Moscow та засновнику бюро VISION?R Роману Ковалішиній це вдається раз за разом. Це він оформляв весілля Галини Юдашкиной і Петра Максакова, допомагав російському Vogue святкувати 15-річчя в Росії, додавав фарби у джаз-фестиваль прикрашав ще десятки інших заходів. SPLETNIK.RU зустрівся з людиною, чия фантазія б'є ключем, і розпитав його про тонкощі роботи із зірковими клієнтами і в чому іншому.
Роман Ковалишин
Скільки часу зазвичай проходить від першої розмови з замовником до фінального затвердження проекту?
Завжди по-різному, від трьох днів до півроку. Все залежить від того, коли замовник до нас прийшов. Але частіше всього виходить, що навіть ті, хто приходить сильно заздалегідь, відкладають все на останній момент, і активна робота йде, коли вже немає можливості тягнути.
Зіркові клієнти вередують? Як ви з цим справляєтеся?
Зіркові клієнти, з якими я працюю, взагалі не вередують. Не чув ніяких нарікань ні від одного з них. Все-таки на них хочуть попрацювати абсолютно все, і у них величезний вибір з безлічі професіоналів. Так що можна сказати, вибираючи якогось конкретного декоратора, вони проходять певний шлях до цього рішення.
Діта фон Тіз і Роман Ковалишин
Розкажіть про те, як придумували 50-річчя Філіпа Кіркорова.
Я увійшов у проект дуже пізно, як своєрідний криза-менеджер. Мене запросили, коли зрозуміли, що проект не складається. Я не боюся працювати з-під ножа. Мені подобається приймати рішення, діяти швидко, на якомусь драйві. Ми узгоджували всі з рідними і близькими Філіпа Кіркорова, саме вони виступали організаторами. У результаті багато речей на дні народження стали для артиста справжнім сюрпризом.
Філіп Кіркоров та Тіматі на 50-річчі Кіркорова
Буває таке, що приходять клієнти і просять повторити: "Хочемо декор як у Юдашкиных"? Що робити в таких випадках?
Зазвичай я намагаюся відрадити клієнтів від цієї затії. Все ж це не наш стиль, ми не переносимо проект з одного місця в інше. І навіть якщо ми використовуємо схожі або такі ж елементи, то обов'язково переосмислюємо їх, трансформуємо під нову ідею. Декор і концепція заходи повинні підходити саме тим людям, для яких робиться свято, а не бути простою копією.
Буває у вас у повсякденному житті професійний синдром, коли хочеться все переробити в ресторані або в гостях?
Постійно! Не можу вимкнути. Це як мана і хвороба, не можу розслабитися і скрізь сканую простір і переробляю все в своїй голові. Постійно ділюся цими думками з оточуючими, а вони всі просять розслабитися, мовляв, тут вже нічого не виправити.
Проект, над якими працював Роман Ковалишин
Які квіти краще всього дарувати
-на побачення
Залежить від дівчини. Якщо накачані губи, то одні, а не накачані — зовсім інші.
-на розставання
Якими по обличчю отримувати не боляче.
-на примирення
Брати кількістю.
Ваш хіт-парад ідеально оформлених весільних урочистостей західних зірок.
Взагалі не стежу за весіллями зарубіжних зірок.
Номінація "несмак за величезні гроші". Наприклад, готель Mardan Palace?
Образити Художника може кожен. Ми ж не знаємо, як будувався цей готель, замовник вплинув на стиль або архітектор. А може, були такі великі гроші, що було все одно, що будувати. Намагатися засуджувати людей не в моєму стилі.
На які професійні акаунти в инстаграме ви підписані?
@bureaubetak, @shakirova_studio, @decor_department, @dianekhouryweddingsandevents, @ksenia_ridolfi_weddings, @cultivatedbychristin.
Категория: Отдых со звёздами