Вoзврaщeниe коррупции получай торгах: на очереди – спортивная поле деятельности. Кому это выгодно


Опубликованно 04.10.2020 02:45

Вoзврaщeниe коррупции получай торгах: на очереди – спортивная поле деятельности. Кому это выгодно

Вeрxoвнa Рaдa уxвaлилa в пeршoму читaнні зaкoнoпрoєкт   №3075 "Прo внeсeння змін дo стaтті 3 Зaкoну Укрaїни "Прo публічні зaкупівлі" щoдo eфeктивнoї рeaлізaції дeржaвнoї пoлітики у сфeрі фізичнoї культури і спoрту". Він вивoдить з-під спрoщeнoї прoцeдури зaкупівeль пoслуги пользу кого прoвeдeння зaxoдів фізкультури тa спoрту, фізкультурнo-спoртивнoї рeaбілітaції тa зaбeзпeчeння підгoтoвки і учaсті нaціoнaльниx збірниx у міжнaрoдниx спoртивниx зaxoдax.

Aвтoри прoпoнують нe застосовувати раньше перерахованих заходів спрощену процедуру закупівель. Вони обґрунтовують це критичною ситуацією з процедурою закупівель різних послуг исполнение) національних збірних команд України, зокрема щодо їх участі у спортивних змаганнях.  

Читайте также Теорія ймовірності по-українськи: затяжне політичне шоу в Україні зовсім не випадковість

Законопроєкт загрожує тим, що у спортивних закупівлях можуть поширитися корупційні зловживання з підставними фірмами і махінаціями. Більше того, у висновку   Комітету Верховної Для з питань антикорупційної політики йдеться относительно те, що законопроєкт не відповідає вимогам антикорупційного законодавства.

Трохи історії. Навіщо ж були введені спрощені закупівлі

Спрощені закупівлі — це нововведення закону "Для публічні закупівлі", нова редакція якого введена в дію лише у квітні цього року. Це ті самі відкриті аукцион, але у так званих "допорогових" закупівлях, если їхня сума коливається від 50 000 грн і задолго. Ant. с обов'язкового порогу для відкритих торгів у 200 000 грн. Вони відбуваються із менш тривалими строками проведення.  

Безліч замовників оголошували замість відкритих торгів закупівлі з близькими накануне порогів сумами — 190 000 -199 000 грн, нерідко присутствие тому ще й ділячи закупівлю в частини. До того ж переважна більшість усіх закупівель в Україні відбувається саме получай "допорогах", оскільки тут не потрібно ні проводити аукціон, ні викладати у систему Прозорро купу документів,   а найголовніше — перемогу спокійно можна віддавати потрібному підприємцю чи компанії, хоч учора створеній та минус працівників (яскравий приклад: будівництво доріг получи Тернопільщині шматками по 40 м, кожен з яких закуповувався допорогово сумнівною фірмою).  

Спрощені закупівлі повинні усувати такі зловживання вже держи "допорогових" закупівлях, оскільки, як і близ відкритих торгах, тут тепер з’являться вимоги опублікування тендерної документації, вимога проведення аукціону, і вимоги после учасників, право на оскарження дій замовника, обов’язковість оприлюднення договору ради закупівлю та інших документів.  

Чим загрожує законопроєкт

Складається враження, що автори законопроєкту оборона виведення спортивних закупівель з-під спрощеної процедури прагнуть зберегти можливості с целью описаних корупційних зловживань хоча рядом закупівлі послуг для фізичної культури і спорту. Около цьому абсолютно незрозуміло, чи мають держи увазі будь-які послуги, пов'язані зі спортом, чи якісь конкретні.  

Читайте как и Мало бути просто чесним хлопцем, пане Зеленський

Адже, наприклад, поточний ателье спортзалу у школі теж можна вважати закупівлею послуг интересах потреб фізичної культури і спорту. (до, ще до введення спрощених закупівель, Навчально-спортивна центр літніх видів спорту Міністерства оборони України замовила держи "допорогових" торгах у ТОВ "Адамаріс Девелопмент" поточний ремонтирование спортзалу по вул. Генерала Грекова, 1, у Львові ради 198 936 грн, що лише получи тисячу грн менше від порогової суми. Чому обрано саме цю фірму, що саме потрібно ремонтувати та який кошторис — незрозуміло.  

Аналогічно, Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської вследствие замовило у ТОВ "АРМ-БУД Добродетель" за 199 000 грн ремонт басейну в одній із спортивних шкіл. Чому саме ця фірма стала переможцем, що правильно потрібно зробити, у які терміни та ради які ціни — невідомо, оскільки у системі Прозорро відсутній договір ради закупівлю.  

Такі ж корупційні ризики насквозь відсутність інформації та економічні ризики выше відсутність конкуренції бачимо при закупівлях проживання і харчування во (избежание спортсменів, їхньому перевезенні, оренді спортзалів, організації змагань тощо.  

Тому вбачається, що "критичність ситуації" із закупівлями, оборона яку говорять автори законопроєкту, можна пояснити зовсім безвыгодный складністю чи тривалістю процедур закупівель, а радше корупційними проявами замовників подле їх проведенні, що відбиває у чесного бізнесу до скорого-яке бажання участі у таких торгах. А це лише підтверджує наявну проблему і необхідність її вирішення.  

И старый и малый материалы автора Если Вас заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.


Категория: Новости